torsdag 22. november 2012

Malin har fått nytt rom

10.mai 2007 publiserte eg det første innlegget på bloggen. Navnet på bloggen vart valgt heilt tilfeldig, men har i ettertid vist seg å passe godt. Eg har til no ikkje betalt ei krone for å blogge, men no er det altså slutt på dei gode tider. Eg har vore ein desperat sunnmøring som har prøvd dei siste dagane å finne ei løysing på korleis eg skulle unngå å betale kr 12,50 kvar månad og har sletta over 30 innlegg frå svunne tider. Likevel har eg no krypt til korset og funne fram VISA-kortet. Det vart 550 innlegg før eg betalte så eg skal vel ikkje klage.
Eg har mange ballar i lufta og no for tida er det loftet som tek noko av tida mi. Malin har fått seg nytt rom og vi har malt tak, lister og veggar. Fargen er sjølvsagt rosa. S 0510-R10 for å vere nøyaktig. Eg måtte kjøpe fire bokser med prøvemaling før eg tok det endelege valet.
Vi har kjøpt nytt garderobeskap til rommet og snart kjem nye gardiner, men elles hadde vi det meste frå før. Vi har fordelt leikene mellom borna og Emil har god plass, medan Malin har ikkje meir enn ho treng. Likevel er det ho som er minst på rommet sitt og skal helst vere rundt dei voksne til kvar ei tid. Litt pynt og dall gjenstår, det får eg vise seinare. Eg har lova å vise soverommet vårt når det vart ferdig og, men det tek visst si tid. Det var den hylla som skulle oppå veggen då og gardinstanga.... (les mellom linjene Espen). 






















Anna prøvar senga. Ho er straks 4,5 mnd og rullar framleis ikkje. Ho gidd ikkje nokon ting når ho ligg på golvet. Ikkje rullar ho og ikkje leikar ho med noko. Berre ligg der og kikar. Så eg legg ho framleis trygt ifrå meg overalt. Men eg veit at plutseleg ein dag tippar ho over så heilt trygt er det vel kanskje ikkje.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine farger på pikerommet!
Vi har ei frk på 2,5 år og ei som er 4 mnd i dag, faktisk. Topp alder! Holder på å planlegge oppussing av minste frk. sitt rom. Der blir det nok lilla, som på storesøsters rom, men når man ser slike bilder, begynner man å tenke litt.. hehe..
Herlig! Søt lita og blid frøken du har :D!

*Mari*

Grethe sa...

Så fint rom Malin har fått!

Kathrine sa...

Jeg måtte begnne å betale da Torvald kom. Ikke mye anna å gjøre o. Bildene skulle ligge trygt :-) søtt rom det har blitt på Malin!