fredag 20. juni 2008

Min første doble layout

Det vert lite blogging på meg for tida og det skyldast at eg er sjuk. Eg har no vore sjuk i 2,5 veke og går no på medisinar mot streptokokkar og augekatarr i håp om å verte betre. Halsen er betre, men eg hostar som eit svin. Likvel så tok eg og Ingborg, ein kollega frå jobben, turen til Papirglede på Sotra på såkalla papirverkstad igår. Der fekk eg bruke utstyr til scrapping som eg ikkje har sjølv. Tida gjekk fort, men noko av det som eg fekk trykt ut var bokstavane i overskrifta på denne layouten. Eg klarte sjølvsagt ikkje å la vere å kjøpe noko kartong, mønsterark og stempel medan eg var der ute...

Dette er altså ein dobbel layout (dobbel side). Malin elskar å vere i vogn både når ho søv og når ho er våken, og då vart det to sider i albumen hennar om akkurat det.

Ingen kommentarer: