tirsdag 29. januar 2013

Januargleder i glaskarmen

Det er ikkje mykje fargeglede å spore verken ute eller inne, men eit lite ljospunkt er mi vesle samling i kjøkkenkarmen. Eg har ikkje planterom og ekstra ljos til mine små frø, men det ser ut til at det har gått bra likevel. Kanskje staudene ikkje vert så fine slik som enkelte hevdar, men det gjer ingenting. Det kjem andre år dei kan vekse seg store og fine ute i hagen. 
Desse har verkeleg fått fart på seg. Kinesisk ridderspore og haustvedd.
Eg har ikkje berre stauder, men og nokre sommarblomar. Dei ville ikkje spire ifjor så eg måtte prøve igjen i år for å sjå om frøa i det heile tatt virka. Eg har tydeligvis gjort noko riktig i år for det spirer veldig bra. Bilete over viser sommarasters og blåklint.
Cikoria, murreva og kinesisk klockviva. Svenske navn fordi eg har kjøpt frøa hjå Impecta. Eg skal gjere om bloggen etterkvart og då kjem også ei meir sortert liste med bilete og latinske navn på alle blomar som gror i hagen.
Rosa mykmalva, temynte 'panorama', fagertrav 'rosea' og Kunths nattlys.
Blå valmuesøster. Dei er vanskelege seier mange og det trur eg på. Det har kome opp, men er enno små.


Så sart og lite, frøet, det spirer og det vil
Med englestøv som smykke, ein liten blome vert til.

4 kommentarer:

Nennes sa...

Gøy da, må nok så litt snart!
Så flott når man har sådd slv mye glede i det!

Klem

Ranten sa...

Blå valmuesøster er ikke så vanskelig å få til å spire men den kan være utsatt for rothalsråte. Jevn og ikke så høy temperatur er vel stikkord for å unngå dette. Lykke til med spiringen!

Elin sa...

Spennende! Her var det mye fin spiring - lykke til med sådden.

Bratte Bakka sa...

Oioi, ser eg må fyre i gong drivhuset snart. So mange fine plantar du har sådd!