fredag 17. februar 2012

Strikka ullbukse til neste sesong

Eg har byrja å tenke på neste vintersesong allereie. Det er så lett for at tida går ifrå ein og eg likar å vere ute i god tid dersom det er noko som må gjerast. Emil er den som treng ny ullbukse til neste år og eg har strikka bukse frå Nøstebarn. Eg var ikkje nøgd med måten oppskrifta var forklart på, men det vart no eit resultat av det likevel. 
Lyset har vi meir av no og det er derfor mogleg å få tatt bilete på ettermiddagen. Eg kom sjølvsagt på det midt i middagslaginga så bileta er no slik som dei er. Eg manglar knyting i livet som dokke ser, men elles er den ferdig. Til og med trådane er festa. Malin står modell då eigaren av buksa er litt liten enno.
Buksa sitt godt på og eg er kjempenøgd med garnet. Eg har strikka buksa i Drops Lima som er ei blanding av ull og alpakka. Buksa må handvaskast, men det gjer ingenting når garnet og kvaliteten er så bra.
Og slik står altså ein modell ifølge Malin.
Emil skulle ikkje vere noko dårlegare og stilte seg opp. "Smiiil" som han seier.

9 kommentarer:

Lykketrollet sa...

Den ble kjempefin! Og ser veldig god ut! Jeg pleier egentlig å vaske det meste av ull for hånd, for sikkerhets skyld. Klarer ikke alltid å huske hvilket garn jeg har strikket i, så tar ingen sjangser :) Men hva gjør du når du får en vanskelig flekk på ullklær?

Pia sa...

Ullbukser er gull verdt! Ha ei fin helg:)

Kathrine sa...

Så deilig med sånne hjemmestrikka bukser!! Vi har heldigvis et lass med slike til lillegutt fra jeg var liten - så da trenger jeg ikke lære meg å strikke bukser helt enda :) Søte Malin!

Fargevandring sa...

Hei Torill:-) Tusen takk for ærlig kommentar(er) om gardinene mine:-) Ha en riktig fin lørdag! Hilsen Anne Lise

Lina sa...

Deilige ungar! ♥ Tusen takk for gode ord, Torill! :) Me skal så til helga, har ikkje komme lenger ;) Om det er god spireevne så skal eg sjølvsagt dela med deg! :)

klem

re:signert sa...

HEi på deg! Tusen takk for kommentar. Ikke alltid jeg får svart, men kommentarer leses en og en og settes stor pris på!! Bare så du vet det. JA, det er litt av et prosjekt jeg har tatt på meg. Men merker likevell at jeg vet så godt hva jeg vil ha, og slipper derfor å lete i havet av merker, leverandører etc. Det er godt. Ellers hadde jeg nok gått meg blind i alle valgene og mulighetene! Så planla ganske raskt. Startet oppussing 18 januar. Så planleggingen var vel knappe måneden! Litt justeringer underveis blir det jo...Badet blir det KUULESTE rommet. Den røde lampen blir toppen på kransekaken. Så herlige strikkebusker! Og herlige modeller! :-) Stas det å stå foran linsa! VEl overstårr morsdag, likte gaven du fikk. Skikkelig sjel i og så hjemmelaget med nøysomme barnehender!! Hilsen Signe

Anonym sa...

Her er det ullbukser på alle ungane, so har strikka ein del slike :)
Ja cakepops er skikkeleg pop no :) Det er rart kor trendane påvirkar, også i bakingen :))

Åpent^hus sa...

for nokken deilige unga
dem kosa du de sikkert mye med! :)

håper staudene blir suksess.
trenger sikkert litt hagehjelp etter hvert, om du vil stikke innom! :)

re:signert sa...

Gratulerer, se min blogg :-) Mvh Signe